FAQ
Často kladené otázky / FAQ

 

Aby sme zjednodušili hľadanie tých správnych odpovedí na Vaše otázky, a skvalitnili náš predaj, zatriedili sme ich do jednotlivých tématických okruhov:

 

Kvalita služieb a reklamácie

Volal som na uvedené číslo a nikto mi nedvíha

V takom prípade sa ubezpečte či ste telefonovali v čase určenom pre zákaznícku linku, ktorý je v pracovné dni od 8.30 - 15.30 hod. Ak Vám ani v tento čas nik telefón nedvihol, skúste zavolať ešte raz, prípadne napísať e-mail na info@tiktok.sk.

 

Na môj e-mail mi nebolo odpovedané do 48 hodín, v čom je problém?

Skúste zavolať na našu zákazníku linku 0948 443 593 v pracovné dni od 8.00 - 15.30 hod.

 

Ako mám postupovať ak chcem hodinky reklamovať?

Kontaktujte nás e-mailom na info@tiktok.sk, následne Vás do max. 24 hodín bude pracovník centra služieb zákazníkom kontaktovať, aby Vás oboznámil s ďalším postupom pri reklamácii.

 

Ak dostanem tovar poškodený, čo mám robiť?

Kupujúci je povinný pri prevzatí zásielky skontrolovať či nie prepravný obal poškodený, prípadne zásielku pred kuriérom rozbaliť a tovar skontrolovať. Ak bol tovar poškodený pri preprave, je potrebné podať reklamáciu v danej prepravnej službe. Len v takom prípade môžeme uznať prípadnú reklamáciu.

 

Spôsob platby a dodanie

Akým spôsobom môžem platiť za hodinky?

Za zásielku je možné platiť dvoma spôsobmi - vopred na účet alebo pri prevzatí (dobierka).

 

Ak si objednám viac produktov koľko zaplatím za poštovné?

Ak si v jednej objednávke objednáte viac kusov, platíte len jedno poštovné.

 

Môžem platiť aj na dobierku?

Áno, je možné platiť i na dobierku, teda pri preberaní zásielky. Spôsob platby si určíte pri vytváraní objednávky v nákupnom košíku.

 

Je možný aj osobný odber?

Áno, je možný i osobný odber v sídle firmy na adrese Pčolinská 625, Snina. Pred osobným odberom je však potrebné, aby ste nás telefonicky alebo e-mailom vopred kontaktovali. Následne bude s Vami dohodnutý termín pre osobný odber.

 

Aká je doba dodania?

Doba dodania je spravidla 3 pracovné dni, maximálne 5 pracovných dní. Doba dodania začína plynúť od prijatia platby na účet (platba vopred na účet) alebo od prijatia objednávky s voľbou platby na dobierku.

 

Ak mi nebol tovar doručený v stanovenej dobe dodania, ako mám postupovať?

V takomto prípade je potrebné, aby ste nás kontaktovali e-mailom alebo telefonicky na centrum služieb zákazníkom, kde Vám poskytnú bližšie informácie, prečo nebol tovar doručený v stanovenej dobe dodania.

 

Výmena a vrátenie tovaru

Aký je rozdiel medzi výmenou a vrátením tovaru do 15 dní?

Rozdiel je v platbe za poštovné. Pri výmene do 15 dní poštovné pri odoslaní produktu predávajúcemu hradí kupujúci. Poštovné pri odoslaní nového produktu kupujúcemu hradí predávajúci len pri prvej výmene. V prípade vrátenia tovaru do 15 dní, poštovné pri odoslaní tovaru hradí kupujúci.

 

Ak chcem vrátiť tovar, ako mám postupovať a za akých podmienok to môžem urobiť?

Je potrebné, aby ste nás kontaktovali e-mailom na info@tiktok.sk, následne Vás do max. 48 hodín bude pracovník centra služieb zákazníkom kontaktovať, aby Vám oznámil ďalší postup pri vrátení tovaru. Podmienkou pri vrátení je aby tovar bol nepoškodený a doba od prevzatia zásielky nebola dlhšia ako 15 dní. Náklady pri vrátení zásielky znáša kupujúci.

 

Chcem vymeniť tovar, ako mám postupovať?

V tomto prípade je potrebné, aby ste nás kontaktovali e-mailom na info@tiktok.sk, následne Vás do max. 48 hodín bude pracovník centra služieb zákazníkom kontaktovať, aby Vám oznámil ďalší postup pri výmene tovaru. Poštovné pri odoslaní produktu predávajúcemu hradí kupujúci. Poštovné pri odoslaní nového produktu kupujúcemu hradí predávajúci len pri prvej výmene.

 

Ak sa mi nebude páčiť produkt, vrátite mi peniaze?

Ak sa Vám produkt po doručení nebude páčiť, môžete nám ho do lehoty 15 dní od doručenia zásielky vrátiť. Tovar však nesmie byť poškodený. Po doručení tovaru k nám, Vám bude platba vrátená. Poštovné však podľa platného zákona nepreplácame.

 

Ak chcem vymeniť tovar do 15 dní, platím poštovné?

Pri výmene tovaru do 15 dní poštovné pri odoslaní produktu predávajúcemu hradí kupujúci. Poštovné pri odoslaní nového produktu kupujúcemu hradí predávajúci len pri prvej výmene.

 


Ak by ste nenašli odpovede, ktoré by Vám dostatočne zodpovedali Vaše otázky, môžete nás kontaktovať prostredníctvom e-mailu info@tiktok.sk alebo telefonicky na čísle 0948 443 593 (po-pi: 8.00 - 15.30 hod).

 

MDUxODd